خانوما کسی تازگی سونو داپلر رفته با بیمه هزینش جقدره؟

۹ پاسخ

داپلر همون سونو ۳ بعدیه؟؟؟

من قبل عید انجام دادم ۴۵۰۰ ۲قلو

من دیروز ۵۳۵۰

من امرو پرسیده 4 و 500

من آزادم هردوهفته انجام دادم 2500بود قبل عید چون داپلربیشترازادهستش بعدعیدنمیدونم چقدرشده نرفتم دیگه خیلی هزینش زیاده

من امروز با انومالی اسکن انجام دادم
۷۱۰۰با بیمه

من تقریبا یک ماه پیش ۲۵۰۰ آزاد

من امروز انجام دادم ۶ میلیون ۶۳ هزار کلینیک نسل فردا

من انجام دادم دیروز سه ملیون وپونصد

سوال های مرتبط

مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان باسلوق مامان باسلوق هفته سی‌وسوم بارداری