داپلر همون سونو ۳ بعدیه؟؟؟
من قبل عید انجام دادم ۴۵۰۰ ۲قلو
من دیروز ۵۳۵۰
من امرو پرسیده 4 و 500
من آزادم هردوهفته انجام دادم 2500بود قبل عید چون داپلربیشترازادهستش بعدعیدنمیدونم چقدرشده نرفتم دیگه خیلی هزینش زیاده
من امروز با انومالی اسکن انجام دادم
۷۱۰۰با بیمه
من تقریبا یک ماه پیش ۲۵۰۰ آزاد
من امروز انجام دادم ۶ میلیون ۶۳ هزار کلینیک نسل فردا
من انجام دادم دیروز سه ملیون وپونصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.