خانوما کی تازگیا رفته سونو داپلر؟ هزینش چقدر شد؟

۴ پاسخ

شما هم صدکت پایینه؟؟

برای منم دکتر دیروز نوشت که امروز انجام بدم آزادش ۳ تومن گفت میشه

دولتی ۵۶۶ رفتم ولی خوب انجام نداده بود شنبه میخام برم شخصی که گفته ۳ خوردای میشه

من رفتم با بیمه ۱۳۴۰شد ۱۰ فروردین رفتم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و رُهام مامان رادمهر و رُهام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوینا کوچولو مامان آوینا کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان 👼🏻🤰👼🏻 مامان 👼🏻🤰👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری