سلام خوشگلا
کسی تازگیا سونو رشد رفته بدونه هزینش چقدر شده

۱۰ پاسخ

با بیمه خدمات ۹۵۰فردا نوبت دارم

من دیروز یک و نیم دادم

با بیمه تامین اجتماعی من ی تومن شد

من رفتم نسل فردا ۲۷۰۰ شد ک بیمه تکمیلی داشتم کم کرد ۱۲۰۰ دادم

من دیروز رفتم ۱/۵۵۰

۲/۵۰۰ دادم

شیراز۱۲۰۰

من چهارشنبه رفتم پیش دکتر علم الهدی سونو وزن تنها ۲/۵۰۰ بود سونو ناهنجاری ام خواستم اونم ۷۰۰ بود باهم شد ۳/۲۰۰

۱۴۶۰رفتم هفته قبل

عزیزم ۴۳۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری