خانما سونو داپلر هزینش چقدره ؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

داپلر ۳ و ۵۰۰

واس من شد ۴۵۰۰ که با بیمه تکمیلی ۵۰۰ دادم

من با سونو رشد شد ۵۱۰۰

۴ ت .

داپلر با سونو رشد برای من ۴تومن شد

داپلر تنها ۳۱۰۰ اینا.
با رشد ۴۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان دینا😍 لنا 🥰 مامان دینا😍 لنا 🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۲ ماهگی
مامان اهورام تو دلیم مامان اهورام تو دلیم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمهر و رُهام مامان رادمهر و رُهام هفته سی‌وهشتم بارداری