سلام خانما خوبید هزینه سونو داپلر انومالی چقدره؟

۸ پاسخ

این سنو واسه چیه؟

من یک هفته قبل تو ۳۲ هفته ۲۵۰۰ سونو داپلر

من سونو ۲۸هفته رشد جنین رفتم ۳۴۰۰شد بیمارستان صارم

من انجام دادم ۲۹۰۰ شد

این سونو برای چیه ؟؟

برامن داپلر انجام دادم اونومالی نکرد 980

سلام من دادم ۲۳۰۰

من ک داپلر انتی باهم شد 2500

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نلین خانوم🥰🥰 مامان نلین خانوم🥰🥰 ۱۲ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری