اینو باید همه برن؟
والا هرجا یه قیمته شهر خودم بابیمه ۲۵۰۰شد شهر دیگه رفتم بدون بیمه گفت۲۵۰۰ یجا۳۵۰۰
من شهریار ۹خوردهای ازم گرفتن،کرج مطب دکتر ۳تومن ازم گرفت هرکی هرکیه
3100سونو رشد و داپلر
من با بیمه شد ۲۵۰۰
ولی آزاد و گف ۳۱۰۰
من رفتم ۳ و خورده ای شد البته بیمه سلامت
من رفتم ۳۳۰۰ بیمارستان صارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.