سلام هزینه سنو داپلر چقدره ؟کسی تازگیا انجام داده ؟

۹ پاسخ

4میلیون

واسه من ۱۶۰۰ شد

خیلی زور میگه اخه تازه سنو رشد دادم ۳وخورده ایی 😭😭😭

من ازاد 2100 دادم فک کنم

قبل عید ۱۵۰۰ بود الان دو برابر شده

من ک چنتا جا زدم درس نمیگن ک هی میگن چیزی نمیشه فلان هزینه های جدیدو نمیدونیم😏

نزدیکای ۴تومن شد برامن

من دولتی رفتم ماه قبلی ۱۶۰۰ شد عزیزم

چی هس

سوال های مرتبط