4میلیون
واسه من ۱۶۰۰ شد
خیلی زور میگه اخه تازه سنو رشد دادم ۳وخورده ایی 😭😭😭
من ازاد 2100 دادم فک کنم
قبل عید ۱۵۰۰ بود الان دو برابر شده
من ک چنتا جا زدم درس نمیگن ک هی میگن چیزی نمیشه فلان هزینه های جدیدو نمیدونیم😏
نزدیکای ۴تومن شد برامن
من دولتی رفتم ماه قبلی ۱۶۰۰ شد عزیزم
چی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.