۸ پاسخ

پایگاه سلامت میری و برات مینویسه و میگه فلان آزمایشگاه که بری رایگانه

از درف بهداشت برو رایگان

چه جالب تامین اجتماعی فقط مراکز خودش رایگان هست غیر اون هزینه ایه

۴۶۰ امروز انجام دادم

اگه منظورت قند سه مرحله‌ای هست که تو این هفته ها باید انجام بدی رایگان هست

من دادم ۱۴۰بابیمه

من دو هفته پیش حدودا 350تومان

من هفته پیش انجام دادم 400شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان داوین و دایار مامان داوین و دایار هفته بیست‌وهفتم بارداری