چند هفتگی عکس بارداری گرفتین؟

۹ پاسخ

من میخام ۳۲ هفته بگیرم با اینکه شکمم بزرگ نشده ولی حس میکنم ماه اخر یکم چهره ام ممکنه بهم بریزه یا ورم کنم گفتم زودتر برم

۳۵هفته خوبه

من خودم تو خونه گرفتم همین چند روز پیش چون دست دست کردم نرفتم آتلیه دیگه سنگین شدم.
سه پایه داشتم خودم گرفتم بد نشد یادگاریع دیگه

35 هفته‌

من جمعه میخوام برم

دیروز،۳۵هفتگی

من ۳۶ هفته رفتم چون جنگ شد دیر شد

معمولا شکم از ۳۲ به بعد گرد و خوشگل میشه

ماه هشتم ۳۱

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آپرانیک مامان آپرانیک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۲ ماهگی