من میخام ۳۲ هفته بگیرم با اینکه شکمم بزرگ نشده ولی حس میکنم ماه اخر یکم چهره ام ممکنه بهم بریزه یا ورم کنم گفتم زودتر برم
۳۵هفته خوبه
من خودم تو خونه گرفتم همین چند روز پیش چون دست دست کردم نرفتم آتلیه دیگه سنگین شدم.
سه پایه داشتم خودم گرفتم بد نشد یادگاریع دیگه
35 هفته
من جمعه میخوام برم
دیروز،۳۵هفتگی
من ۳۶ هفته رفتم چون جنگ شد دیر شد
معمولا شکم از ۳۲ به بعد گرد و خوشگل میشه
ماه هشتم ۳۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.