خانما شما چند هفته عکس های بارداری گرفتین؟

۹ پاسخ

تو بارداری اولم توی اول ۹ ماه گرفتم برا این بارداری هنوز تصمیم نگرفتم کی بریم

اره گرفتم اولیوباگوشی گرفتم متاسفانه حذف شدامااینورفتم اتلیه انداختم

احتمالا۳۵هفته برم ک سرحال باشم

من متنفرم از عکس بارداری و نمیگیریم ولی شماهایی ک دوست دارید فکنم اواخر ۷ ماه خیلی بهتره

۳۷ هفته

من ۳۲ هفته رفتم

۳۰ هفته بعدا سنگین میشه آدم خسته میشه تا سبکی بگیر تموم شه بره

هفته آخر، البته من 37 هفته سزارین شدم

من دلم میخاد برم بگیرم که اگه این شکم بزاره🙄😒🙁

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا🩷 آرن💙 مامان آوا🩷 آرن💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی