من خواستم بگیرم دیدم خیلی گرون میشه
گفتم همونو یه چیزی برا بچه بخرم
۴ تا عکسو با ۲ دست لباس از خودشون میداد ۶نیم
منی که هنوز نگرفتم😂🤦🏻♀️
منم هنوز نگرفتم ولی میرم
من جمعه میخوام برم بگیرم.
ن نگرفتم 😕😌
من این هفته میخام برم سونو سه بعدی بعدش انشالله میرم برای عکس😩
منم نگرفتم
من ۳۲ هفته گرفتم
منم نگرفتم
هنوز خیر💔🙂
من هفته دیگه میخوام بگیرم
خواستم هفته پیش برم سرما خوردم نشد
منم نگرفتم هنوز🤕
وقت داری ک بگیر اگه دوست داری
منم حصلشو ندارم غصم گرفته واسش از الان
من هفت ماهگی گرفتم
اخرای هشت هم چندتا یادگاری میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.