شما عکس بارداری گرفتین؟
من نگرفتم 🙁

۱۵ پاسخ

من خواستم بگیرم دیدم خیلی گرون میشه
گفتم همونو یه چیزی برا بچه بخرم
۴ تا عکسو با ۲ دست لباس از خودشون میداد ۶نیم

منی که هنوز نگرفتم😂🤦🏻‍♀️

منم هنوز نگرفتم ولی میرم

من جمعه میخوام برم بگیرم.

ن نگرفتم 😕😌

من این هفته میخام برم سونو سه بعدی بعدش انشالله میرم برای عکس😩

منم نگرفتم

من ۳۲ هفته گرفتم

منم نگرفتم

هنوز خیر💔🙂

من هفته دیگه میخوام بگیرم
خواستم هفته پیش برم سرما خوردم نشد

منم نگرفتم هنوز🤕

وقت داری ک بگیر اگه دوست داری

منم حصلشو ندارم غصم گرفته واسش از الان

من هفت ماهگی گرفتم
اخرای هشت هم چندتا یادگاری میگیرم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری