۱۰ پاسخ

به من خود اتلیه گف بین ۲۹ تا ۳۲ و ۳۳ بهترین تایم
بعد اون شکم جالب دیده نمیشه
منم میخام تو ۳۰ برم

من هفته قبلی رفتم

من ۳۰هفته رفتم

ب نظرم از ۳۰ تا ،۳۳ برو چون بعدش واقعا ادم طاقت نداره بدنت کم میاره

۳۵برو

32هفته بهترین زمان عکسبرداری

۳۴ هفته

من هفته پیش رفتم
زیاد اذیت نشدم
چند تا دونه عکسه زیاد نیست که

از هشت ماهگی دیگه سنگین میشی

من هفته پیش عکاسی کردم 🙄 ینی ۳۶ هفتگی. ولی ایکاش ماه هفتم میرفتم . البته اون موقع میخاستم برم ولی بناب دلایلی نشد.

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی
مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی