به من خود اتلیه گف بین ۲۹ تا ۳۲ و ۳۳ بهترین تایم
بعد اون شکم جالب دیده نمیشه
منم میخام تو ۳۰ برم
من هفته قبلی رفتم
من ۳۰هفته رفتم
ب نظرم از ۳۰ تا ،۳۳ برو چون بعدش واقعا ادم طاقت نداره بدنت کم میاره
۳۵برو
32هفته بهترین زمان عکسبرداری
۳۴ هفته
من هفته پیش رفتم
زیاد اذیت نشدم
چند تا دونه عکسه زیاد نیست که
از هشت ماهگی دیگه سنگین میشی
من هفته پیش عکاسی کردم 🙄 ینی ۳۶ هفتگی. ولی ایکاش ماه هفتم میرفتم . البته اون موقع میخاستم برم ولی بناب دلایلی نشد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.