مامانا چند هفته رفتین برا عکس بارداری؟

۱۲ پاسخ

فک کنم از ۳۲تا۳۴هفته خوب باشه من خودم تو این هفته ها میرم

من پنجشنبه وخ گرفتم چون دو قلوعم هم شکمم بزرگ شده هم میترسم هفته های اخر حال نداشته باشم

من هنوز عکس نگرفتم

منتظرم شکمم بزرگ بشه ماه هشتم برم امیدوارم اونموقع شکم داشته باشم

من دو هفته دیگه میرم

من آخر هشت میرم

من ۳۶ رفتم

من میگم هنوز زوده چون شکمم کوچیکه منتظرم بزرگتر بشه بعد برم😁

۳۴ ب بعد بهترین زمانه

نرفتم هنوز لباس ندارم 🤣وگرنه آبجیم گف دوربین رفیقم میگیرم بریم جنگل

۳۴هفته

من امروز میخوام برم ولی خیلی دیر شده چون شکمم کوچیک بود

سوال های مرتبط

مامان آتایار🫀👼🏻 مامان آتایار🫀👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان نویان👶🏼 مامان نویان👶🏼 روزهای ابتدایی تولد