چند هفته رفتین برا عکاسی بارداری؟کی برم خوبه؟؟🫠

تصویر
۹ پاسخ

منم ایشالا هفته دیگه میرم،ولی حس میکنم شکمم اونجوری که باید،حق مطلب و ادا نمیکنه😅

من قسمت بشه فردا میرم

من شش روز پیش رفتم 🥴

برو دیگه
من نرفتم گفتم ماه های آخر برم الان پاهام ورم کردن و درد میکنه خودم بیحالم و حوصله ندارم دیگه نرفتم 😬😬😬

من ۳۲ هفته رفتم گفت خیلی شکمت مناسبه برا عکاسی

من 34 هفته تمام رفتم

البته آتلیه ب من گف 28تا 32

اگه شکمت گومبولی شده برو😅
چون دیر بری ورم میکنی

28 تا٣٢

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری