به نظرتون کی برم برا عکاسی بارداری؟

۶ پاسخ

هفته ۲۸_۳۲ بهترین زمانه دیر ترش برای مامانا سخت میشه و هر پوزیشنی نمیتونی عکاسی کنی
من اخر هفته ۳۰ رفتم خیلی راحت بودم از همه لحاظ

من ۳۵ هفتگی رفتم

آخرای ۷ ماه

من هفته اینده میرم حتما

من پرسیدم گفتن ۲۸ الی ۳۴ هفته بهترین تایمه. منم میخوام برم

اول ۸ من میرم

سوال های مرتبط

مامان آتایار🫀👼🏻 مامان آتایار🫀👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ مامان ᴘᴇʀᴀɴꜱᴀ.ꜱᴏʀᴇɴᴀ روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسا 🩷🌸 مامان مهرسا 🩷🌸 ۷ ماهگی
مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان jojo🐣 مامان jojo🐣 روزهای ابتدایی تولد