من امروز با چند تا آتلیه تماس گرفتم گفتن 24 هفته به بعد، ولی بعضی جاها گفتن شکم مصنوعی دارن اگه بخوای😁
من دیروز رفتم هنوز سبکی بری بهتره
بستگی داره کجا بخوای انجام بدی ، معمولا میگن نهایت ۳۲-۳۳ هفته که خیلی وزن اضافه نکرده باشی و بتونی لباس عوض کنی و پوزیشن بگیری برای عکاسی
ولی من دیر اقدام کردم به خاطر شرایط کشور و ایت هفته در ۳۵ هفتگی می خوام برم البته خودم ورم ندارم و چاق نشدم فقط شکمم گرده
هر موقع حس کردی سایز شکمتو دوست داری برای عکاسی برو عزیزم
من میخوام صبر کنم یکم دیگه شکمم بزرگ بشه🤭مثلا ۳۰ هفته شاید برم
اگه شکمت خوبه آره الان برو
خیلی دیگه بزرگم بشه قشنگ نیست به نظرم
اگر شکمت خوبه برو
نذارماهای اخر چون خودتم ورم میکنی
تا الان که چهرت اوکیه ورم نکردی برو
من امروز رفتم.شکمم بزرگ نیست ولی دیگه رفتم
من این هفته میخوام برم
تو نهماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.