مامانا چند هفته رفتین برا سنو رشد کی برم خوبه ؟

۱۲ پاسخ

۲۷ هفته و ۴ روز رفتم اولی رو....این یکی هم دکترم گفت آخرین سونوئه تو ۳۴ هفته نوشته

۲۸ هفته دکترم گفته بود برم که وزنش کم بود
دارو داد دوباره ۳۴ هفته رفتم اکی شده بود
به نظرم همین الان برو که اگه وزن کم بود فرصت جبران باشه

یه ۲۹ هفته...یبار ۳۵ هفته

من ۲۷
۳۰
۳۴

من یه بار ۲۸ رفتم
یه بار ۳۵

۲۸ هفته رفتم زودتر بری بهتره ببینی وزنش کم باشه یا چیز دیگه ای

من ۳۰باید برم

من 33 رفتم

۳۲ هفته رفتم

به من گفت 28هفته بیا

30هفته رفتم

من ۳۱ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان آتایار🫀👼🏻 مامان آتایار🫀👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا سپهر مامان آقا سپهر ۷ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Alireza&Arshiya مامان Alireza&Arshiya روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌وسوم بارداری