۲۷ هفته و ۴ روز رفتم اولی رو....این یکی هم دکترم گفت آخرین سونوئه تو ۳۴ هفته نوشته
۲۸ هفته دکترم گفته بود برم که وزنش کم بود
دارو داد دوباره ۳۴ هفته رفتم اکی شده بود
به نظرم همین الان برو که اگه وزن کم بود فرصت جبران باشه
یه ۲۹ هفته...یبار ۳۵ هفته
من ۲۷
۳۰
۳۴
من یه بار ۲۸ رفتم
یه بار ۳۵
۲۸ هفته رفتم زودتر بری بهتره ببینی وزنش کم باشه یا چیز دیگه ای
من ۳۰باید برم
من 33 رفتم
۳۲ هفته رفتم
به من گفت 28هفته بیا
30هفته رفتم
من ۳۱ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.