سلام خانما سنو رشد چند هفته رفتین؟

۹ پاسخ

30هفته

حالا من رفتم میگه 28هفته و 1یا 2روزی ولی خودم طبق هر چند تا از سونو هام که رفتم خوب بوده و طبق هفته حالا میکع وزنش 1300ده اخه نمی دونم رشدش بده یا اینکه وزنش درهمون هفته س

من فردا میرم

۳۰

بع من گف 34هفته بیا

من ۲۸,هفته رفتم ۳۲هم‌ رفتم حالا گفته ۳۶هم برو

۲۹ هفته و۳ روز

32هفتع

۳۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان آقا سپهر مامان آقا سپهر ۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان Alireza&Arshiya مامان Alireza&Arshiya روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارین ❤ عطرین مامان ارین ❤ عطرین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری