سنو OB(رشد ) و چند هفته رفتین و وزن جنینتون چند بود

تصویر
۱۰ پاسخ

من یکشنبه قراره برم

28 کامل 1200
34کامل 2400

من ۳۲ .۵روز رفتم ۱۸۰۰
۳۶.۵ روز رفتم ۳۰۴۰
۳۸.۴ روز دنیا اومد ۳۵۳۰

۲۹هفته رفتم ۱۴۵۰بود فعلا دکترم گفت لازم نیست بری تا ۳۷هفته

شروع رشد و وزن گیری از هفته ۳۲ و هفته ۳۶ برای بررسی رشد

من ۲۸رفتم و ۱۳۴۴بود

یکبار ۳۲ هفته یکبار هم ۳۷ هفته
۳۲ هفته ۱۶۵۰ بود
۳۷ هفته ۲۸۵۰ بود

من یکی 28هفته رفتم 1200 بود یکیم 32 هفته رفتم 2200 بود

من ۳۱ هفته و۵ روز رفتم ۱۸۰۰ بود

من یکی 28رفتم وزن 1250ویکی روهم 32رفتم 2150

سوال های مرتبط

مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا سپهر مامان آقا سپهر ۷ ماهگی
مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان روناهی و روهان مامان روناهی و روهان هفته سی‌وپنجم بارداری