مامانای عزیز سنو رشد چند هفته رفتین یا میرین؟

۶ پاسخ

من ۲۸ رفتم ۳۴ هم قراره ک برم

۲۶ هفته رفتم فکر کنم ۳۱ هفته ام‌ واسم بنویسه

من امروز رفتم
هم وزن هم داپلر

۳۱ هفته رفتم

۲۸رفتم . و دوباره ۳۴میرم

من برام نوشته میخوام بزارم سی هفته برم

سوال های مرتبط

مامان آقا سپهر مامان آقا سپهر ۷ ماهگی
مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان Alireza&Arshiya مامان Alireza&Arshiya روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وششم بارداری