خانوما چند هفتگی رفتین واسه عکاسی بارداری؟

۸ پاسخ

آتلیه به من گفت ۷ماهگی بیا هم شکم جلو اومده هم ورم نکردی

من تازه میخوام برم

هفته ۳۱ رفتم

منم یک بار ۲۴هفتگی میرم یکبارم ۳۶اینا که اخراش باشه البته اگر طبیعی باشم وگرنه یک هفته زودتر

یه بار ۱۸ هفتگی رفتم یه بارم ۳۵ هفته

منتظرم شکم بزرگ بشه🤣 ۸ ماهگی خوبه ماه اخر ادم ورم میکنه زشت میشه

هنوز نرفتم

فک‌کنم ۳۰به بعد میرن…ولی ماه اخر زیاد فک نکنم جالب باشه شاید ورم کنیم و خسته بشیم

سوال های مرتبط

مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی