بنظرتون چند هفتگی برای عکاسی بارداری خوبه؟

۳ پاسخ

۳۰خیلی خوبه

هر وقت که پولش باشه و بری 😅

یک
و دومند موقع که شکم بزرگ باشه تو عکس پیدا باشه
مثل الان هفته ات با من یکی. من که خیلی شکم دارم شمارو نمیدونم اگه قشنگ برامدگی داره بزرگ شده که برو چون بعدش ❤️ سخته و اخر های زایمانت هم بری که خیلی قشنگ تره بزرگ بزرگه قشنگ تو عکس قبلی تغیرات میبینی 😍

۳۰ به بعد

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری