من این هفته رزرو کردم میخوام برم، همه میگن تو همین ماه ۸ عکساتونو بگیر که هم فرم شکم خوشگله هم ورم نداری
۳۶ هفته
سی و سه چهار خوبه
از طرف اتلیه بهم گفتن تا ۳۲هفته عالیه چونشکم حالت خوبی داره بعد اون کم کم پایین میاد
منم همینطور ولی هشت به بعد فک کنم مناسب باشه 🥰
من۳۰هفته رفتم همین هفتها برو چند هفته دیگ خیلی سخته ورمتم بیشترمیشه عکسات جالب نمیشه
منم موندم كي برم☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.