چند هفتگی برای عکاسی باید رفت؟؟

بارداری باردار بارداریی

۷ پاسخ

من این هفته رزرو کردم میخوام برم، همه میگن تو همین ماه ۸ عکساتونو بگیر که هم فرم شکم خوشگله هم ورم نداری

۳۶ هفته

سی و سه چهار خوبه

از طرف اتلیه بهم گفتن تا ۳۲هفته عالیه چون‌شکم حالت خوبی داره بعد اون کم کم پایین میاد

منم همینطور ولی هشت به بعد فک کنم مناسب باشه 🥰

من۳۰هفته رفتم همین هفتها برو چند هفته دیگ خیلی سخته ورمتم بیشترمیشه عکسات جالب نمیشه

منم موندم كي برم☹️

سوال های مرتبط

مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی