سنوگرافی رشد و باید چند هفتگی رفت ؟

۱۰ پاسخ

به من گفت ۲۹ و ۴ برو

سونو رشد سری اول بین ۳۱ تا ۳۴ هفته باید بری سری دوم هم بین ۳۷ تا ۳۸ هفته که دکتر ببینه بچه چقد وزن گرفته خوبه وزنش یا نه و زمان دقیق زایمانتو هم بهت میگه که خیلیم مهمه

بستگی به دکترت داره برای من ۳۲ هفته گفت برم الانم اخریش و ۳۷ گفته باید برم

۳۰ هفته برو یکیم ۳۷ هفته برو

۳۳ و ۳۷

۳۰ یکبارم ۳۴ تا ۳۶

۲۸/۲۸ هفته
۳۱/۳۲ هفته
۳۵/۳۶ هفته

۳۲هفته

۳۵
۳4

فکر کنم ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻 مامان تودلی🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙سیدحیدر💙 مامان 💙سیدحیدر💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنا کوچلو مامان آنا کوچلو ۵ ماهگی