خانوما کی رفتین برای عکاسی بارداری؟ چن هفتگی

۱۳ پاسخ

منم تو فکرمه ۳۵،۳۴برم چون بیشتر شکمم بزنه بیرون ،الانم زده ولی تا اون موقع بهتره فقط خدا کنه خیلی چهرم ورم نکنه😂

تا ۳۵ بری بهتره بعدش سنگین میشی سخته

من هنوزم نرفتم

32هفته به بالا برین

من این جمعه میخواستم برم تایماشون پر بود🫠مونده حالا نوبت بدن

من هنوز نرفتم 😂😂😂

من ۳۴ رفتم ولی سریع خسته میشدم از ۳۰ ب بعد خوبه

۳۵ هفته

الان خوبه بری بنظرم،جلوتر بری سنگین میشی ،من همین الانم تنبلیم‌میشه برم اینقد ک سنگین شدم

من۲۸هفته رفتم

من همین هفته میرم انشالله

من می‌خواد تو هفته ی شما برم چون ک هم زیاد آدم سنگین نیست نسبت به ماه آخر همم‌ شکم فرم قشنگی داره و افتاده نیست به نظرم از هفته ی ۲۸تا ۳۴هفتگی بهترین وقته

من ۳۵ هفته رفتم😂

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان آتایار🫀👼🏻 مامان آتایار🫀👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد