معمولا از چند هفتگی بچه سفالیک میشه ؟ ؟

۱۳ پاسخ

برای من سفالیک بود دوهفته پیش بریچ شد سونوگفت اگه تا دوهفته دیگه نچرخید همین بریچ میمونه چون دیگ سختشه بچرخه😅😁

برای من از اول سفالیک بود هنوزم هس

۳۶ دیگ آخرشه،کلا از ۳۴ اگه بچرخه دیگ نمیچرخه چون جاش نیس

برا منم از اول تا الان سفالیکه

منم رفتم سونو گفت سفالیکه

من از اول سفالیک بوده تا الان هی دعا میکنم بریچ بشه 😂

برای من سفالیکه

من دارم میرم سونو بدم ببینم وضعیت بچه چطوره تکوناشو که همه جای شکمم حس میکنم ولی بیشتر تو پهلوی راستمه انگار پا میذاره رو کلیه م چنان فشار و دردی با تکوناش میپیچه تو دلم که نگم

منم از همون اول سفالیک بود ولی همش توی واژنم میزنه زود دستشوییم میگیره

من از ۳۵ هفته سفالیک بود

برای من بریچه فعلا ک نچرخیده

برای من از اول سفالیک بود تا الان

تا ۳۸ ۳۷ راه داره هنو بچرخه

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان عشق جان مامان عشق جان روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان محمد صالح 😍🫀 مامان محمد صالح 😍🫀 ۵ ماهگی