با این همخ علاعم پریود شدم😐💔💔

۸ پاسخ

سری بعد تا بیبی چکت مثبت نشده به هیچی دل نبند کلا دنبال علائم نباش

بنظرم نباید خیلی مانور بدی رو چیزی هر چی بیشتر منتظر بمونی هی نمیشه باید کاملا بیخیال باشی تا اگه نشد هم تو ذوقت نخوره

ای باباااا😐😐😐😐

منم همینطور

علائمو جدی نگیر فقط ضدحال میزنه🙁

pain💔💔

بچه دوم یکم سخت میاد برا منم چهار ماهه اقدامم نمیش😐😬

چند روز تاخیر داشتم

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان نور چشمی مامان نور چشمی هفته دهم بارداری