۳ پاسخ

چون نوزاد کلا دست و پاش خنکه سرش داغ
جوراب نپوشون عزیزم خوب نیس

کف پا بچه کلا یخه چون تکون میدن

سرد بودن پا و دست نوزاد ربطی به سرد بودن محیطش نداره
یه وقتایی خونرسانی به اون قسمت ها کم میشه، برای همین سزد میشه
اینکه خونرسانی کمتر میشه هم کاملا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی