۷ پاسخ

چی جوری ۳۰هفته ۱۸۰۰بهت لیدی میل داد چون خوبه وزن‌بچهت‌من‌۱۳۰۰بهم لیدی میل داده

اره کاکائویش و بگیر با شیر سرد بخور یه پیمانه

وزنش خوبه ولی بخوریم اشکال نداره تپل تر میشه

سی هفته ک خیلی خوبه ۱۸۰۰ من ۳۲ هفنه ۱۷۵۰ بود

سی هفته ۱۸۰۰ که خوبه دیگه نیازی به لیدی میل نیس

خوب بود وزنش ک از من 1560بوز سی هفته گفت عالیه ک

اره عالیه بخورمن روزی دوبارمیخورم

سوال های مرتبط