۱۱ پاسخ

من بیمارستان رفتنی هم سایز صفر بردم هم یک سایز یک و ازم گرفتن صفر اصلا استفاده نشد. بالای ۳ کیلو صفر کوچیکه یک ببند اذیت نشه

من اصلا صفر نخریدم

صفر برای بچه نارس هستش همون یک از اول اوکیه

دقیقا دغدقه منم اینه 😅😅😅فسقلم ۳۶۰۰ ولی پاهاش اینا کوچولو .صفر میبندم تنگه یک میبندم گشاده 🥲شوهرم میگه ببخشید که پوشک ۷۵ نیس

صفر برای دو و نیم کیلوعه باید ۱ ببندی

دورکمرش خط میفته دیگه.ازاون میفهمیم کوچیکه

من صفر نخریدم. 1 بخر

آره دو روز داره پس میده

سایز صفر تا وزن ۲۵۰۰ هست

مگه صفر استفاده میکنید؟اگر بچتون سه کیلو هست دیگه یک استفاده کنید.
پوشک وقتی کوچیک باشه بچه تحت فشاره کشش رد میندازه.قرمز میشه
گاهی وقتا پس میده

وزنش چنده ؟

سوال های مرتبط

مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ ۱۱ ماهگی