دوستان مگ کیت تخمک گذاری رو صب نباید زد

۲ پاسخ

بهترین زمان زدن ‌کیت تخمک گذاری ۴ تا ۸ شب هست سعی کن همه رو یساعتی بزنی

۱۱تا۴ بزن

سوال های مرتبط

مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
فاطیما🌙 فاطیما🌙 قصد بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان گندم خانم🩷 مامان گندم خانم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان پرنسسها و مامان پرنسسها و قصد بارداری