شمابه بچهاتون جگر گوسفندی میدین؟

۸ پاسخ

من ندادم بنظرم سنگینه ممکنه خوب نتونه بجوه

اره ولی بیشتر قلوه میدم بهتر از جیگره

بله من میدم همیشه

تاحالا ندادم

خیلی خطرناکه حداقل تا ۲ سالگی نباید داد

تا حالا ندادم ‌

میگن خوب در بیاد باید بدیم چون اینجوری سفت هست قورت میدن رو دل میکنع

من دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان دخملی👶 مامان مامان دخملی👶 ۲ سالگی
مامان ❤️diyako❤️ مامان ❤️diyako❤️ ۲ سالگی
مامان ایلیا فرفری🧒❤️ مامان ایلیا فرفری🧒❤️ ۱ سالگی
مامان آرمان🩵 مامان آرمان🩵 ۲ سالگی
مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی
مامان یکی ی دونه🫀 مامان یکی ی دونه🫀 ۲ سالگی