۷ پاسخ

سلام منم همین طور

کیسه اب اینحوریه ک حس میکنی شلنگ اب وسط پاته یسرهه اب ازت میاد

منم تو هفته ی شما به شدت ترشح داشتم بعد دوهفته کمتر شد

منم همین الان بعد از ادرام که تموم شد باز یه چیز دو بار مثل آب اومد😭😭😭نمی‌دونم کیسه آبه یا نه

دقیقا منم الان داشتم به این فکر میکردم که ترشحه یا کیسه اب

روانی شدیم بقران تو این حاملگی. من بدتر دیروز خیس شدم امروز زیاد نه نمیدونم چیه ک

ترشحه
واقعا خسته کنندست این ترشحا

سوال های مرتبط