۷ پاسخ

مبارک باشه عزیزم

مبارکه
تندتند سینه بزار دهن نی نی شیرت راه میوفته

مبارکت باشه عزیزم
طبیعیه شیر تو هفته اول کمه همون مقدار برا سیر شدن نی نی کافیه

بعد دوسه روز زیاد میشه .فعلا همینقدر بسشه نی نی

سلام از داروخانه پودر گالاکتومید یا کپسول شیرافزا بگیر

شیر من بعد یک هفته بهتر شد

ب مرور شیر میاد تو سینه ات..بچه مک‌بزنه بیشتر میشه

سوال های مرتبط