۳ پاسخ

من هفته های شما ک بودم بارداری قبلیم
بچم دختر بود و خیلی بالا بود
وقتی مینشستم دنده ی چپم محکم میخورد ب ی چیزی و خیلی درد میکشیدم نشستن اذیتم میکرد دکتر هم بم گف باسن بچته😂
موقع سزارین هم بزور درش اوردن بچه رو دکترم گف سفت دنده هاتو چسبیده نمیخواد بیاد بیرون اینقد فشار دادن رو شکمم و بچه رو کشیدن تا در اومد😂

من کلا چند روزه وقتی چیزی میخورم سنگینی میکنه قبلا اینطور نبودم

من که سفالیکه حرکتای دستش انقدر زیر شکمم محکمه فکر میکردم پاشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهشتم بارداری