۵ پاسخ

من واسه اینکه به ماه رمضون برخورد نکنه زودتر گرفتم عصرونه مهمونی زنونه هم خوش گذشت بادکنک اراییشم کار خودم بود

تصویر

۲ روز دیگه تولد پسرمه، هیچ برنامه ای ندارم. هیچ کاری نکردم .نه لباس نه وقت آتلیه ، نه تصمیم واسه مهمونی. نمیدونم‌چکارکنم واقعا

تولدش23اسفند

من واسه به خاطر شادیه دخترم براش تولدمیگیرم

ب نظرم نه با ایران شرایط ادم دست و دلش نمیره من ک کلی برنامه داشتم ولی نگرفتم ی خانوادگی بگیر

سوال های مرتبط