۱۴ پاسخ

سلام عزیزم لطفا به من میگید که از کی شیر پپتی رو شروع کردید و به چه دلیل بود
من فکر میکنم وزن نگرفتن دخنرم بخاطر آلرژی اما هیچ علامتی نداره از طرفی نگران شیر پپتی هستم می‌خوام بدونم شما چطور بهش دادی

سلام عزیزم خوبی دخترت خوبه

نزننننننن
اینکه ممکنه نفخ روده باشه
از این فکرت نکن
برا هممون پیش اومده

جاری من تا ۱۰ هفته پریود می‌شده رفته بالا چارپایه موقع اساس کشی بعد وسط ماه بوده خونریزی کرده رفته دکتر سونو نوشته فهمیده حامله س...اینا حالا نقشی بود ک بازی کرد ولی خب ما فهمیدیم ک خودش آورده🤣سه ماه بعد زایمان اولش حامله بود

رحم داره خودشو جمع میکنه

آبجیم ۱۴ هفتگی متوجه شد پریود میشد مرتب 😆😆

اوااا دوماهه منم اینجوریم انگار ماهی تو دلمه سمت چپ فک کنم بخیه هامون داره خوب میشه یا رحممون میرا جاش اره؟

مامان من سر خواهر کوچیکم تا ماه پنجم پریود میشد فکر میکرد درد معده داره وقتی فهمید حاملس شوکه شد و افسردگی و ... 🙂💔

طبیعی عزیزم من قبل بچه هم اینجوری بودم

بیین منم اینجورریم میگن داره جمع میشه شکم
منم جس میکنم ی بچه تو شکممه😂🤣

دقیقا منم بعضی وقتا فک میکنم ی چیزی داخل شکمم حرکت میکنه 😂😂

من پریود بودم ولی توی شکمم تکون میخورد فهمیدی به منم بگو 😂😂
شاید حرکت رودس

آخ عین منی😅😅

اره منم چند باری حس کردم 😂 ولی فکر کنم مشقیه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی