نه بابا پسر من ۸۳۰۰ بود
من پسرم چهارماهگی، ۸۸۵۰ بود.تا یکسالگیش تپلی حسابی، از شیر که گرفتم درست و تنظیم شد وزنش.زیر یک سال یک سالو نیم اصلا توجه نکن ب اینکه اضافه داره.چون با قطع شیر و راه افتادن وزنشون استپ میکنه.هرچی کوچیکن تپلیتر باشن بدنشون قوی تره و با سرما نمبخورن یا خیلی خفیف میخورن.
عزیزم شیرخشک چی دادی
دختر من هنو 6 نشده
خیلی عالیه پسر من واکسن شش ماهگی 7500
شیر خشک میخوره ؟
خوبه وزنش
کم نکن دختر من ۷۴۰۰بود من ک کم نکردم شیرشو
دکتر میگه زیاده چون از خط نمودار نرمال بالاتره ولی خب چه ایرادی داره توپولی خوشگلی
نه خوبه دختر من ۸/۲۰۰ بود
ن خوبه
نه نرماله خوبه
تولدش چند کیلو بوده
نه نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.