بچه ها دخترم چهار ماهگی ۷کیلو و۳۰۰بود زیاده؟

۱۳ پاسخ

نه بابا پسر من ۸۳۰۰ بود

من پسرم چهارماهگی، ۸۸۵۰ بود.تا یکسالگیش تپلی حسابی، از شیر که گرفتم درست و تنظیم شد وزنش.زیر یک سال یک سالو نیم اصلا توجه نکن ب اینکه اضافه داره.چون با قطع شیر و راه افتادن وزنشون استپ میکنه.هرچی کوچیکن تپلیتر باشن بدنشون قوی تره و با سرما نمبخورن یا خیلی خفیف میخورن.

عزیزم شیرخشک چی دادی

دختر من هنو 6 نشده

خیلی عالیه پسر من واکسن شش ماهگی 7500

شیر خشک میخوره ؟
خوبه وزنش

کم نکن دختر من ۷۴۰۰بود من ک کم نکردم شیرشو

دکتر میگه زیاده چون از خط نمودار نرمال بالاتره ولی خب چه ایرادی داره توپولی خوشگلی

نه خوبه دختر من ۸/۲۰۰ بود

ن خوبه

نه نرماله خوبه

تولدش چند کیلو بوده

نه نرماله

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان دیز دیز مامان دیز دیز ۱۶ ماهگی