۶ پاسخ

اره دخترمنم شب واکسنش تبش تا۳۸/۵ رفت با پاراکید و‌پاشویه و کم کردن لباس اومدپایین

اگه شیاف داری بزار تبش بیاد پایین ۳۸ خطرناکه

بله زیاده....لباسشو کم کن....پاشویه کن با آب و گلاب.....استامینوفن بده بهش ......پیاز بزار کف پاهاش

استامینوفن بده و لباسشو کم کن

سلام برا سنش زیاده استا بده

آره پاشویه کن میاد پایین البته با آب ولرم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👑 مامان آریشاه👑 قصد بارداری
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی