اره دخترمنم شب واکسنش تبش تا۳۸/۵ رفت با پاراکید وپاشویه و کم کردن لباس اومدپایین
اگه شیاف داری بزار تبش بیاد پایین ۳۸ خطرناکه
بله زیاده....لباسشو کم کن....پاشویه کن با آب و گلاب.....استامینوفن بده بهش ......پیاز بزار کف پاهاش
استامینوفن بده و لباسشو کم کن
سلام برا سنش زیاده استا بده
آره پاشویه کن میاد پایین البته با آب ولرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.