هر چهار ساعت پاراکید بهش بده ،لباسش نازک کن،نذار بالاتر بره
اره زیاده
۳۷.۵ دیگه تب حساب میشه
پاشویه کن و ۴ ساعت پاراکید بده
تب سنج بزار زیر بغلش
نه عزیزم تب زیر بغل محسوب میشه
و اینکه حتما بهش پاراکید بده
پاشویه اش کن و مواظب باش آب ب جای واکسنش نخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.