۴ پاسخ

هر چهار ساعت پاراکید بهش بده ،لباسش نازک کن،نذار بالاتر بره

اره زیاده
۳۷.۵ دیگه تب حساب میشه
پاشویه کن و ۴ ساعت پاراکید بده

تب سنج بزار زیر بغلش

نه عزیزم تب زیر بغل محسوب میشه
و اینکه حتما بهش پاراکید بده
پاشویه اش کن و مواظب باش آب ب جای واکسنش نخوره

سوال های مرتبط