اگر تبش پایین نمیومد و ۳۹ به بالا بود شیاف بزار
لباس نخی و خنک،دمای محیط خنک باشه،استامینوفن هر ۴ ساعت،خنک کردن بدن با حوله ی نم دار (روی دوتا ساق پا)،شیردهی مدام...تداوم این کارا...روز بعد اوکی میشه ان شا الله
منم صبح واکسنشو زدم،فعلا اوکیه خداروشکر
شیاف استامینوفن مخصوص بچهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.