تب ۳۸ بعد واکسن چهار ماهگی و راحل ان

۳ پاسخ

اگر تبش پایین نمیومد و ۳۹ به بالا بود شیاف بزار

لباس نخی و خنک،دمای محیط خنک باشه،استامینوفن هر ۴ ساعت،خنک کردن بدن با حوله ی نم دار (روی دوتا ساق پا)،شیردهی مدام...تداوم این کارا...روز بعد اوکی میشه ان شا الله
منم صبح واکسنشو زدم،فعلا اوکیه خداروشکر

شیاف استامینوفن مخصوص بچهت

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👑 مامان آریشاه👑 قصد بارداری
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۷ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری