۱۱ پاسخ

هر ۱ساعتم تبشو بگیر اگع نزدیک ۴ساعت دیدی بازتبش نیومد پاین دوبارع تکرار کن ،ولی اگع دیدی تبش پاین بود ۳۷بود تا ۶یا۷ساعت صبر کن دیگه نمیخاد بذاری ،

عزیزم شیافت بذار،من خودم واسع بچم گذاشتم شیافت ۱۲۵،تهش و ببر یک سومش منظورمع ،بعد چربش کن با ویتامین آد تا بچه اذیت نشه

صورتشو دست و پاشو با آب بشور هرچندساعت یکمم سرکه بریز تو آب پاشوره کن زود میاد پایین ایشالله من ک اینکارو کردم تا ۳۸ بود بالاتر نرفت

داروشو‌هر ۴ ساعت بده روز‌اول حتی یک ربع زودتر
۴۵ دقیقه یا نیم ساعت زمان‌میبره داره اثر‌کنه و‌تب‌بیاد پایین
چون الان‌تبش رفته بالا ‌ارچه‌نم‌دار بزار دور مچ‌دست و‌دو ر مچ پاش
یا پاشو تو اب نمک بشور
میگن پیاز هم‌حلقه‌کنی بزاری‌کف پاش جوراب بپوشی تبو‌میاره پایین
لباس نازک‌و‌خنک بپوش
رو زمین رو پارچه نخی بخوابونش نه تشک

پارچه خیس کن بزار رو پیشونیش.رو شکمش

استامینوفن رو سر ساعت بده پاشویه کن با اب ولرم دستو پاهاش پیشونی

هر ۴ ساعت استامینوفن رو ک باید بدید من تیشرت تنش کردم زیاد داغ نشه یهو
با آب نسبت سرد و یکمم سرکه پاشوره میکردم

استامینوفن بده

امیفن بده دو برابر وزنش زود میاره پایین امیفن

استامینوفن میدی؟
دست و صورتش با آب ولرم بشور حتما ولرم باشه
حلقه پیاز کف پا هم میگن خوبه

اگه نیومد پایین شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی