۶ پاسخ

همه چیز امتحان کردم بدترشد فقط وازلین جواب داد

براي جلوگيري از سوختگي پماد ماستلا خيلي عاليه وقتي قرمز سوخت سودو كرم بزن اب روي اتيش
شما الان با اب شامپو بدن بچه بشور خوب خشكش كن روغن بزن تا صبح برو بخر

سودو کرم میگن قویتر از هر چیزیه

الان کمی روغن محلی بزن بهش کمی خوبش بکنه
بعدشم فردا کالامین بگیر برا نی نی دختر خیلی خوب جواب میدع بازم بستگی به پوستش داره

کالاندولا ..خیلی خوبه

برای سوختگی ان ان خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلانا💖 مامان دلانا💖 ۴ ماهگی