اره دخنر من واسه دندون های عقبش ۵روز تب شدید. داشتت ک اسفتراع میکرد
آره عزیزم بچه من هم تب داشت هم اسهال و بی قراری میکرد شدید من نمیدونستم بعد فهمیدم از دندونشه
تب ن.
اره برای من تب نمیکنه ولی اسهال میکنه
پسر من دوتا پایین در آورده حالا هر از گاهی تب میکنه یا اسهال میشه و خوب میشه فعلا هم دندون دیگه ش در نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.