۶ پاسخ

فعلا زوده

سلام دال عدس استفاده کن چون پوست نداره و نمیپره گلوی بچه

فک کنم ۷ماهگی ب بعد

بله عزیزم‌ میشه

زوده عزیزم

دال عدس بهتره سبکه و پوست نداره

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۱۰ ماهگی