سایز صفر دو قواره هست دختر من الان سه کیلو نیم هنوز سایز صفر براش بزرگه .منم براش یه پنج تیکه و دو تا سرهمی صفر خریدم بقیه یک مجبور شدم بعد زایمان برم براش لباس صفر بازم بخرم
تا ۴ کیلو اندازس من الانم صفر میپوشونم
صفر خوبه تا 4کیلوم اندازس
الان برا این یکی سایز یک گرفتم صفر نخریدم دیگ
بچه تا ۴کیلوام سایز صفر اندازشه
منم دو دست با ی سرهمی خریدم
صفر بدرد نمیخوره من برا بچه اولم صفر خریدم ۳۱۰۰بدنیا اومد حتی یکمم تنگ بودن براش تپلم نبود اصلا یک بگیر
من صفر سه دست گرفتم خیلی به کار اومد
منم ی دست گرفتم ی دست دیگ میخام بگیرم
تازه سرهمیشم هس ک میگن تن نمیکنن
۱۰ روز اول استفاده میشه کلا
راستش هرکس یه چیز میگه من یه دو دست گرفتم ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.