۵ پاسخ

نان عالیه من همش نان میدم

من کوچیکی بهش نان دادم بهش نساخت الان اینجا هم ببلاک گیرنمیاد باید برم ی روستا دیگ ک دارو خونه دار نیم ساعت فاصله دار میگیرم

من از بچگی نان میدم خیلی خوبه

نان کامفورت بخر دل‌درد و اینا نمیشه دیگه

بستگی داره به بچت بسازه یا نه . چند سری بده اگه بسازه که خوبه .
ولی اگه یبوست شد یا کهیر زد یا دل درد معلومه نمی‌سازد.

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱ سالگی