۴۵ پاسخ

پماد زینک اکساید فیروز بزن انقد خوب میکنه کالاندولا اصلا اثر ندار رو اینجور سوختگیا باید چیز ترکیبی بزن فیروز بالا گفتم دختر من اینجوری شدنی زود خوب میکنه

نه روغن نزن. پماد کالاندولا بزن.

کالاندولا بزن
چرا اینطوری شده🤦🏻

ببین دختر من دقیقا از 6 ماهگی شروع شد من هرچی ک بگی استفاده کردم تنها چیزی ک بهش می‌سازه پماد سوختگی زینک اکساید فیروز

کالاندولا بزن عالیه

کااافررررررر
شربت متروماکس بگیر بهش بده اسهالش زود خوب میشه
پماد زینک اکساید و کلوتریمازول هم بگیر از هر دوتا بزن بهش سوختگیش خوب میشه

وااااای چقدر قرمز شده 🥲🥲🥲

سودو کرم بزن رو دست همه کرم هاست

آردن بزن پماد آردِن

اول اسهالشو خوب کن😭😭😭😭گناه داله نی نی

نشاسته اب کن بزن احتمال زیاد یابه پوشک دور عوض کردی یانساخته یاگرمی بدن بچه بالا هست

اخ الهی جونم پماد کانادولا بزن سریع خوب میشه

چرا اینطوری ش کردی سوخته ببین خودت کرم بزن بهش

ی پوشک ک جذبش بالا باشه ببند براش اسهال اسیدیه بذا سریع جذب کنه بعدم خودت سریع بشورش همیشه هم پماد بزن بذا پیشگیری بشه چون کوچولوعه هنوز هر بارم بشورش با شامپو بچه دوباره پماد و پوشک سریع خوب میشه

با شاهتره بشور بچه رو بعد خشک کن کرم بزن
یوقت به پوشک حساسیت نداره

اول اروم بشورش بعد خشک کن بعد پماد کالاندولا یا ایروکس یا سودوکرم بزن
از عطاری هم گل سر بگیر بزن ...
خودت زیادی گرمیانه یا چیزای صفرایی نخوردی؟؟
خودت یه دمنوش سرد بخور مثل گل تاج خروس بزا صفرای شیرت بره

اگه عطاری نزدیکته برو بگو گل انار فارسی می‌خوام بگیر پودر کن بریز نمک پاش پماد که زدی بپاش روش فوری خوب میشه من پسرم همینطور شد عالی بود براش دختر خواهر شوهرم چند روز قبل همینجور شدخرید زد فوری خوب شد

برو از عطاری ها ی پودر قرمزی هست نمیدونم اسمش چیه ولی بگو برای سوختگی تا بزنی خوب میشه بعددوروز

روغن بدن فیروز خیلی خوبه سریع خوب میشه

الهی بگردم زینک و کلوتریمازول بزن، و تا جایی که ممکنه پوشکش نکن تا هوا بخوره زود خوب بشه

روغن جامد بزن
باز بزار
شلوار نخی پاش کن
هربار خرابکاری کرد با شامپو بدن بشورش

الهی بگردم ،پماد ان آن بزن خیلی خوبه

سودوکرم بزن

زینک بززززن

ویتامین اد مرتب در طول روز بزن.. پماد هیدروکورتیزون و کلوتریمازول ۱درصد قاطی کن روزی دو بار بزن

الهی بگردم.کلا بازش بزار و‌پوشک نکن و‌سودوکرم بزن براش خوب میشه

حتما ببر کلینیک نوزادان چون جمعه اس

بگردم🥺سودوکرم بزن سریع خوب میشه

به دکتر داروخونه نشون بده پماد دست ساز میسازه میزنی فوری خوب میشه

پماد زینگ اکساید ۲۵ درصد
با پماد کلوتریمازول بگیر بزن
اول کلوتریمازول بزن بعد روش زینگ بزن خوب میشه

وای ننههه انگار هلوعه

گناه داره بچه حتما ببرش دکتر

وای چ بد شده بچه چرا اینطوری شده خو

من پماد سوختگی ایروکس زدم مای بیبی شم عوض کردم خوب شد

نشاسته بزن با روغن جامد و وقتی با بچه میشوری با شسوار خشک کن

همیشه که جاشو عوض میکنی پماد سوختی بزن پیشگیری کنه نزار اینجوری بشه

کالاندولا و سودا کرمم امتحان کن ببین تاثیری داره براش

پودفیروزبگیرمخصوص سوختیگه بزن سه چهاربارببین اون چطوره

توروخداببربیمارستان اورژانس گناه داره بچه رها😔😔😔

وای الهی 🥺 دوتا کرم هست من قاطی میکنم میرنم خیلی خوبه عکسشو ندارم الا

واااای چرا انقدر بد شده😢 😑

پماد کالاندولا بزن ، چرا گذاشتی اینجوری بشه😥

سودوکرم امتحان کردید؟

🥺🥺بمیرم
اگه شیر خودتو میدی یکم‌با کالاندولا ترکیب کن بزن درجا خوب میشه

کالاندولا بزن

سوال های مرتبط

مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی