۵ پاسخ

هیچی نیست رفلاکس ساده ست اگه مقدار استفراغ تو چند روز بیشتر شد ببر دکتر دارو میده
خودتم شرایط و رعایت کن

زیاد شیر خورده

به لبنیات و تخم مرغ حساسیت داره نباید مصرف کنید تا شیر بالا نیاره

یه ماه و نیم

طبیعیه دخترمنم هراز گاهی اونجوری میشه بیش از حد میخوره

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۵ ماهگی