40روز خون ریزی دارین
باید تا چهل روزگی نوار بهداشتی بزاریم و اینکه ده روزش مثل پریوده یا خیلی زیاده
10 روز اول زیاد هستش بعدش میشه حالت لکه بینی ولی تا معمولا تا 40 روز هستش
سزارین سخته به نظرتون؟؟
خون نفاس تا ۱۰روز هستش بعدش استحاضه است که اگه کثیره باشه غسل لازم داره اگه قلیله باشه باید لباس زیرتو عوض کنی ونماز یخونی
اگه هم منظورت اینه که چن وقت بعد از زایمان پریود میشیم اون بستگی داره به ژنتیک من خودم تا ۶ماه ونیم نشدم
انگار ۱۰روزه هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.