۶ پاسخ

40روز خون ریزی دارین

باید تا چهل روزگی نوار بهداشتی بزاریم و اینکه ده روزش مثل پریوده یا خیلی زیاده

10 روز اول زیاد هستش بعدش میشه حالت لکه بینی ولی تا معمولا تا 40 روز هستش

سزارین سخته به نظرتون؟؟

خون نفاس تا ۱۰روز هستش بعدش استحاضه است که اگه کثیره باشه غسل لازم داره اگه قلیله باشه باید لباس زیرتو عوض کنی ونماز یخونی
اگه هم منظورت اینه که چن وقت بعد از زایمان پریود میشیم اون بستگی داره به ژنتیک من خودم تا ۶ماه ونیم نشدم

انگار ۱۰روزه هستش

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری